pondělí 21. června 2021

Phineas & Ferb: Queen of Mars

Kontext: Candace (Kendy) se omylem pomocí portálu, který postavili její bráchové, dostane na Mars. Tam si, po té, co ze vzteku zničí jeden rover, získá obdiv místních zelených mužíčků a ti z ní udělají svoji královnu.


Originál Můj překlad
I was just a lonely girl Dívkou pouhou byla jsem,
Lookin' for a little fun Co si chtěla trochu hrát,
Though without a friend in the world Však bez přátel v okruhu svém
I was forced to find a new one. Jinde musela jsem pátrat.
· ·
Now I'm the Queen of Mars Teď královnou jsem, dřív
I was invisible on Earth jsem byla neviditelná,
It only took a magic portal to Mars to Jen jeden portál na Mars stačil a náhle
give me some self-worth cítím, že jsem svá.
· ·
You put a crown on my head Teď krásnou korunu mám,
And you all seem to worship me Vy se skláníte přede mnou,
Well you don't understand a word I've said Mě sotva rozumíte a já vám,
Still you treat me like royalty Stejně jsem pro vás královnou
· ·
'Cause I'm the Queen of Mars Vždyť královnou jsem, dřív
I was invisible on Earth jsem byla neviditelná,
It only took a magic portal to Mars to Jen jeden portál na Mars stačil a náhle
give me some self-worth cítím, že jsem svá.

Žádné komentáře:

Okomentovat